Mys dag:)

Igår åkte jag till skolan tidigt:S När jag kom till skolan var alla mina lektioner inställda pga sjuk lärare...
Så trist att åka så långt i onödan!
När jag kom hem åkte jag till Pella för AnnSofie var där och raka deras hund Elli:)
Fin blev hon:)
Sen hämta vi Lova på dagis, hem o fika:)
Missi blev skodd igår, och Lova red Mulle en sväng och vi hade jättemysigt tillsammans i lugn o ro:)
 

Mysigt:)

Efter de red jag & Missi ut en Sväng med Hanna & Ramona..
Gick bara bra!
Lite bilder på Elli före & efter rakningen:)

Detta är före;)


Efter:)






Man kan knappt tro att det är samma hund..
Fin & glad blev hon iallafall:)

På kvällen var det tv & mys med Älsklingen en stund:)
Jag älskar dej mest av allt..
Du & jag föralltid vännen!
Hoppas du vill vara min jämt ♥



Finns ingen annan som är så underbar som du :)
Tack för att du står ut med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0