Hem:)

Vilken natt, har varit vaken minst 6 gånger.. Tycker inte om att åka tåg, fy för de!
Säkert är det för att jag blir så nervös;)
Lova är sjuk, så hon har oxå varit vaken inatt..
Mio är ju hos sin pappa så det blir ett barn mindre på resan upp.

Vi har ätit frukost, packningen är klar, Lova är klar, jag är duschad o klar & AnnSofie är i duschen just nu!
Tåget går inte förens efter 12 så man kan ta det lugnt på morgonen iallafall:) Skönt!
Och det ska bli så skönt att komma hem till det lugna Gnarp igen, fast det har varit såå skönt att varit här nere & tagit det lugnt, träffat AnnSofies familj igen & festat lite:)

Saknar alla djuren nu, men vi hämtar nog inte Oskar ikväll iallafall..
Tror vi är jätte trötta efter resan ikväll, och Loppan är sjuk oxå..

Imorgon ska jag till sjukhuset igen..
Känns som jag är där jämt;D


Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

THANKS! :)



Om du kikar på min header.. så är det spegelbilder med endast mig, så jag är egenkär.. Även pussar en grabb på headern, så tror du fortfarande jag är lesbisk?



HUGS!!!!

2009-03-03 @ 12:18:09
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0