Fest :)

Igår var det en långrunda i Malmö för att hitta ETT par jeans, hittade inte ett enda par!
Jo, det är faktiskt sant!  
Jag är inte alls noga med kläder, men dom får ju inte vara fula för de.. Och inte kosta mig 1000 kronor..
Hittade ett par för 500 eller 600 hundra men då kunde jag inte ha dom på kvällen som jag ville, så då sket jag i det helt:) Menmen, det gick ju lika bra med dom gamla;)

På eftermiddan åkte AnnSofie med Mio till sin pappa, så då passade jag & Lova på att hälsa på Emelie, Lärke & Lilia:) Faktiskt så var jag barnvakt till Lilia i hela 5 minuter när Emelie var ute & rökte...
Runt 5 så gick vi hem för att göra iordning oss för fest & krog.
Det blev Pizza till middag;)
Och för dom andra en hel del alkohol, jag tog det lugnt så klart som vanligt..
Bara 2 cider, men lika påverkad blir ju jag för de:)
Vi blev ett helt gäng med brudar som hade såå kul.. En riktigt kul kväll hade jag;)
Lite bilder från kvällen:)

Emelie:) Kristina :) Kristina & Veronica :)
   

Dom här har lite skit för sig :)
Systrarna Johansson..

Systrana söt;)
Här gömmer dom sig för Polisen iallafall;) Avslöjad!


Jag & Emelie:)


En påverkad Tove:)


Och världens snyggaste tjej;)


Haha ja vi hade jättekul även på krogen!
Blev bjuden på en Lenart av en gammal & ful dansk, som jag charmigt vände ryggen till & gav till min flickvän;P
HAHA :) Även jag kan vara snäll..

Tack för en toppen kväll :)
Gör gärna om den fler gånger..

Kommentarer
Postat av: Sabina Delanie

nice blog :) hugs Delanie!

2009-03-03 @ 11:07:04
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0