Bus & Mys:)


Nu har vi varit i stallet & fixat hästarna:)
Jag tog in Missi för att rida, men det såg jag på hela hästen när jag hämtade in henne från
hagen att hon inte alls ville idag..
Så vi myste på med borstning & pyssla  på lite jag & Missi medans AnnSofie
mockade och fyllde vatten:)
Sen så gick jag ut med Missi & hon gjorde de vanliga direkt, rullade sig;)
Mulle står alltid som ett litet frågetecken & undrar vad hon håller på med:)
Men det är iallafall världens finaste 21 åring..
Det kan ingen säga annat om! 
 


Sen gick jag upp till stallet igen & såg att AnnSofie
började med höpåsarna, sen helt plötsligt var hon bara BORTA...??
Vart tog hon vägen??
Haha jag hittade henne i ensilagen, jag som trodde hon hade försvunnit:)

 



Jag råkade också försvinna & lägga mig brevid:)
Haha vi pratade om utsikten från backen, jag tyckte ju inte den var så där väldigt
vacker men de tyckte AnnSofie:) jag ska visa er vad hon hade för utsikt...



Haha ett träd var hennes vackra utsikt:) 
Knäppis..



Tur att jag Älskar dig lika mycket ändå :)

Ikväll blir det fimen Our Fathers & bara massa mys :D 

 

Kommentarer
Postat av: Catherine

Vilka underbara bilder!



Fanken, jag måste skaffa mig en lite smidigare kamera så att jag kommer mig för att ta lite "vardagsbilder" jag också, det är ju inte så smidigt att släpa runt på dryga 2kg kamera bara "utifall att" liksom :P



Vad sägs om en ridtur på lördag? Jag är solokvist hemma för Mattias & Vince åker till sandviken och badar tillsammans med farmor, så jag har heeeela långa dagen alldeles till att göra precis vad jag vill :) Vi kan väl mötas vid campingen eller ngt sådant?



Ang Storms mugg så är det lika som för Missi´s, den är fan lögn att få bort helt :(. Jag pratade med vet om den då hon var ut och vacinerade, då tipsade hon mig om att vända på min procedur med tvätta-smörja, alltså smörja före och tvätta bort med såpa ngn timme senare, och sedan smörja igen.



Det låter ju vettigt, men det är verkligen inte roligt att stå och slabba med hink & vatten nu i vinter när man inte har ngn spolspilta eller ens rinnande vatten :(

Så just nu försöker jag bara hålla eländet mjukt med att smörja, han är tack och lov inte besvärad av den...peppar-peppar!



Oj vad långt det här blev, sorry :)

2009-03-04 @ 21:26:58
URL: http://blog.kulturboa.se
Postat av: Catherine

Godkväll!



Jag kollade med Sara idag och det går faktiskt en bro över ån på er sida E4, fast man måste gå upp till trappfabriken för att komma till bron. Det är ju en liten bit att gå, men ska man på skritt-tur så kan det ju passa att gå lite längre iaf så :)



Jag ska gå bort till harhägnet imorgon om jag hinner och kolla om jag hittar rätt väg ned till bron, isf kan vi ju mötas därikring på lördag och ta en tur tillsammans. Jag MÅSTE rida igenom Storm i helgen, för på måndag har jag bokat ridhuset och skall hoppa honom trött tills hovis kommer på eftermiddagen :)



Jag hör av mig imorgon!



Natti-natt!

2009-03-05 @ 23:08:49
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0