9 Mars kom i år igen..


Halsprovet visade som tur var inget:) Skönt de iallafall..

Idag har jag bara försökt hållt mig från tankar jag inte vill ha, och det har gått bra:)
Tänker på dig på ett sätt jag får göra utan att må dåligt..
Tänker på dig varje dag, och saknar dig bara mer & mer för varje år som går!
Hoppas att du har det bra där du finns nu Karloss, idag är det prick 4 årsen & jag minns
 det som igår när du fick åka iväg..
Kommer ihåg dina grimmor, täcken, sadlar, träns allt...

Hoppas att du vilar i frid gubben..

just nu tittar jag på Tv, kollar på bilar på nätet, lyssnar på musik:)
Man kan ju göra mycket på samma gång iaf..
Här e min drömbil som jag ska uppfylla sedan.


Den e snygg:)
Och bra musik ska man spela i den såklart;)

Näe nu ska jag gå & duscha:)
Natti..


Kommentarer
Postat av: Mattias Dahlgren

Meh! Det är ju en Dodge Charger! Svart dessutom! Precis samma favoritbil som mig ju! :-)

2009-03-10 @ 10:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0