Vill du ha en leksak??



Idag har vi varit hos Tandläkaren, allihopa var dit men jag var bara med som stöd åt dem andra :P
Jag övningskörde både dit & hem, känner att de börja gå lite framåt nu:)
Lova skulle inte visa sina tänder när vi var där sa hon, men när AnnSofie låg i stolen så sa jag till Lova att
tandläkarna såg ut som gröna grodor i sina kläder.
Haha efter de så visade hon upp sina tänder, och tandläkaren fick räkna hennes tänder me:)
Sen så gick vi till kassan & AnnSofie fick sitt kvitto & barnen hade tagit en varsin leksak eftersom dom
hade varit så duktiga.
Då säger den "mörka" kvinnan i kassan till mig
- Du  får också ta en leksak?
Eehh sa ja jag klarar mig nog utan.
Men va fan ser jag såå liten ut?
Hon var dessutom seriös.

Nu får fan Älsklingen göra mig iordning fler gånger än 3 ggr om år ju om jag ser så
liten ut att Tandläkaren tror att jag fortf vill ha leksaker??
Hmm..

Har spelat olika spel nu i 2.5 timme, fia med knuff, plocke pinn, spökjägarna & massa mer.
Om en liten stund ska jag ner till fotbollsplanen på Emilios grillning, avslutning på fotbollsskolan ikväll.
Sen ska jag en snabbis till dem älskade hästarna & se satt allt är bra.

Vi hörs om en stund igen!



Kommentarer
Postat av: - HANNA

Hahahhahaha Tove du är ju liten ;) Du kommer väl ihåg när vi gick i 7an ;) Hahahah! :D

2009-06-17 @ 20:44:48
URL: http://hnaolsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0