Mina känslor, mitt allt mitt LIV:)

Jag Älskar Dig Mest AnnSofie Lundmark:)


Ville bara berätta för dig hur mycket jag älskar dig.

Men det finns inte ord att beskriva hur mycket jag tycker om dig vännen. 
Önskar att jag var med dig nu, så jag kan känna dina andetag och höra din röst.

Jag vet inte hur man ska förklara när orden inte räcker till?
Jag tycker om dig så otroligt mycket.
Varje gång du kommer nära pirrar det i magen & allt bara känns bra.
Känns som att vara nykär hela tiden!
Den här slags kärleken är absolut inte accepterad av alla, jag har tappat många som jag
 trodde var mina "kompisar" när det blev du & jag.
Det är då man vet vilka som är ens riktiga kompisar, det är dom som stannar kvar.


Min "fas" till kärlek som folk kallade de, kommer aldrig att ta slut så länge vi trivs och mår bra med varandra.
Det är som att vara i en saga när man går med henne och hon håller om mig.
Folk kollar konstigt & viskar hur många gånger dom en har sett oss
Men vad gör de om man har blivit så van det & inte bryr sig om det längre...

Min "fas" är min kärlek, den kärleken jag älskar & tycker om.
Min kärlek är det bästa jag har. 
Människan som fyller min dag & natt är min familj.
Människan jag älskar & vill leva resten av mitt liv med, är den jag andas för.
Jag kommer alltid att stå vid hennes sida.
Vad som än händer♥ Skulle världen rasa ihop, skulle jag ändå vara nöjd med mitt liv.
För att hon finns i det.
Jag ska alltid trösta henne och stå vid hennes sida när hon inte mår bra och är ledsen
 värma henne när hon är kall och finns där när hon känner sig ensam.
Precis som man gör i alla andra förhållande.
Det får vara hur konstigt de vill i andras ögon:)
Och att hon är 10 år äldre än mig, gör mig ingenting.
Hon är precis lika mycket värd & jag älskar henne precis lika mycket för de.
Hon är & kommer föralltid att vara den jag älskar mest av allt & alla.



Jag Älskar dig mest älskling.


Lämnar aldrig min finaste flickvän <3



Kommentarer
Postat av: K

Stå på er! Tyvärr finns det falska vänner men de är ändå inte värda något om de inte kan ta en för den man är.

Föresten så passar ni jättebra tillsammans :)

2009-06-03 @ 09:51:15
URL: http://haxahjartafe.blogg.se/
Postat av: Em

Gud vad sött :)

2009-06-04 @ 17:33:42
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0