Lovas dag:)

Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Lovas födelsedag:)
GRATTIS LOVA!
Idag blev Lova 4 år, allt har gått som planerat, solsken, mulle skötte sig med vagnen,
och paketet hängde kvar i tallen haha..
Vi klev upp halv sju, och gick in i Lovas rum med paket & sjöng, då vakna hon och blev som vanligt jätteglad:)
Hon fick en jättefin dockvagn, en filt, en kittyboll & en kittyplasch av oss på morgonen.


Efter de blev det frukost & sen stack vi till hästarna, vagnen till mulle är klädd med björk, ballonger & Mulles mann är klädd med blommor som jag & Lova plockade i hästhagen.









När vi hämtade Mulle så red Lova utan sadel till stallet, då sa jag till henne att hon var jättesöt.
Då sa hon - Jaa, jag är söt fast jag fyller 4 år idag :)

Idag så red Moa på sin häst Mirran & AnnSofie gick med Moa, och jag & Lova körde Mulle.
Efter en bit på vägen så hängde det ett paket i en tall, vems är de frågade Lova?
Det är nog ditt sa jag, så stanna vi vagnen så hoppa hon av och tog det, en rockring var det!
Lyckan är jättestor kan jag lova :D
Sen fortsatte vi turen, vi tog en längre tur  idag eftersom Lova vill det.
Allt gick jättebra, men Moas häst var ganska sprättig av sig men det gick bra iaf..

Allt har gått jättebra idag;)
Avslutar inlägget med världenssnyggaste ponny <33









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0