Måndag .

Nä, nu har det varit crousing länge nog på min blogg..
Det är ju nästa crousing snart om jag inte skriver ett inlägg nu:)

Det har väl hänt en hel del efter crousingen, AnnSofies Mamma & Pappa & Systerdotter har
hunnit vara i Gnarp med oss, Emilio har åkt ned till Skånelandet, Jag & AnnSofie har varit
barnlediga en hel vecka, ja en hel del har vi gjort!

När vi var barnlediga så hittade vi på saker som vi inte kan göra i vanligafall, som våran mysiga stranddag från klockan 2 på eftermiddan till 11 på kvällen. Såå mysigt!
Vi cyklade till sörfjärden och åt glass hos Natta i kiosken först & sedan vidare lite längre bort på stranden.
Vi, ja VI badade faktiskt.
Jag brukar bada, men inte AnnSofie men just den dagen badade även hon, de va kul.
Vi grillade file & åt potatissallad & bara myste alldeles för oss själv.
Jag har världens finaste o bästa tjej <3
Haha finafina du.

Det är så mysigt i Sörfjärden.


Ja vi hade en toppen dag & kväll helt enkelt!

En dag var vi in till stan en hel dag & bara var för oss själv i lugn & ro..
Sköönt:)
Vi köpte kläder på Rean, en massa kläder:D
Kul hade vi, precis som vanligt!

Haha jag ska visa hur kul det kan vara att gå i en helt vanlig mataffär
med en helt vanlig "kundvagn" med en helt Ovanlig flickvän :D


Ja, så kan det se ut:)

Idag kom Lova hem till oss, full fart igen.
Vi åkte till hästarna, Lova red & AnnSofie red på ridbanan idag det gick superbra.
Lova hoppa som aldrig förr, bara flög över hindrena i full fart..
Tror att hennes mamma var lite lätt nervös ett tag :P

Sötisar:)

Klockan 16 började AnnSofie jobba, så jag & Lova tog och städade undan lite här hemma, fint blev det..
Sen åt vi middag på balkongen & sen gick vi ut igen till klockan 8, och sen blev det sängen för lillfisen :)
Hon somna på en gång hon la huvet på kudden !

Nu ska jag kolla runt lite på bilddagboken & lite bloggar:)
Vi hörs snart..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0