Kvällen igen..

Den här dagen har känts väldigt lång, har varit i stan och fixat lite saker.
Sedan började AnnSofie jobba klockan 4, då går tiden ännu saktare!
Jag & Lova tittade på film på kvällen, Bambi den nyfödde prinsen sa hon att de hette i hennes värld.
Men eftersom hon brukar ha koll på läget, så heter den säkert så på riktigt med..
Till de åt hon macka & oboy:) Mysfia..

Just  nu sitter jag & tittar på film på 3:an men jag vet inte om jag orkar titta klart på den:P
 Vet inte om jag tycker den är såå bra heller..
Är rätt trött idag, vi tittade på film igårkväll när AnnSofie kom hem  från jobbet, så klockan blev
nog halv 2 innan vi hade kollat klart på hyrfilmen. Den var helt värdelös!
Låt den rätte komma in hette den, ingen film jag rekomenderar er.

Imorgon har jag bokat en film på Ica, Benjamin Bottons, Otroliga liv.
Hoppas älsklingen min vill se den imorgon kväll med mig, hon har sagt att hon ville se den men den
har alltid varit uthyrd när vi har varit på Ica och handlat. Så idag sa jag till att jag bokar den imorgon
hoppas dom kommer ihåg de nu oxå då!

Imorgon vet jag inte vad som händer, gick förbi GGP idag & det såg fullt ut i lackboxen så jag får se om jag får in
850 nästa vecka då eller nått.. Ska lackera bakre kofångaren i silver metalic!

Har ändrat min header idag, Älsklingen ska få göra en till mig när hon orkar & har tid.
Vill ha en egen, ingen som är klar redan..

Nu saknar jag min AnnSofie, tur hon slutar om en halvtimme:)
Lämnar dig aldrig hjärtat..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0