En Fredag framför datan..

Det är såå tråkigt när AnnSofie jobbar Fredagkvällar..
Speciellt nu när inte ens barnen e hemma, allt går så låååångsamt..

Idag har vi varit på stranden o jäst ett par timmar med hundarna, vi käkade frukost på stranden med.
Och köpte glass av Natta:) Gott..
Sen har jag inte gjort spec mycket sen AnnSofie börja jobba, tvättat lite o varit ut med hundarna ett
par gånger, min lilla valp lär sig jättefort nya saker, både bra & lite mindre bra saker:D
Mamma kom & hämtade Oskar för att gå en runda, tror han tyckte de var skönt o komma iväg
 från monster Dexter en stund faktiskt :D
Min bror kom upp & hälsa på en stund, den stunden var väl så länge som en
halvtimme innan ögonen var röda o rann..
Stackars bror som är så allergisk mot djur!
Det hade jag aldrig klarat av..

Har ringt o beställt tandläkartid.. Brabra!
Har gnisslat sönder 2 tänder:P Lagar de nu medans ja "e liten" o inte kostar nått:)

AnnSofie ringde o beställde tid igår åt Dexter för vaccination, så lite har vi ju gjort dom här dagarna!
Man blir så lat här hemma när man är barnlediga:) Men de kan ju behövas ibland..

Hoppas ni oxå haft en bra dag idag, vad har ni gjort då?

Vi syns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0