Dexters Återbesök!

Idag har Dexter varit på återbesök på kliniken igen, det såg bättre ut idag & han är mycket piggare.
Han har traumatiska hornhinnesår på sitt högra öga, ögat är blått nu.
Han har fått tabletter & får fortsätta med ögondroppar i 7 dagar.
Sen ska vi in på ett till återbesök nästa Fredag, då ska Oskar oxå
följa med in för då ska båda få vaxination.
Det satt en bild på 2 hundar på väggen på kliniken som Dexter började skälla på:D
Haha jäklar va jag skratta!

Summan för dom här 2 dagarna stannade på 2500 kr, men det är inte klart än eftersom vi ska 
in på ett till återbesök & då vet jag ju inte om det ser bättre ut.
Men det hoppas jag på.. 

Dexter var jätteduktig både hos vetrinären & sen i alla affärer i stan.
Vi har varit på Dollar, Lekia, Öb, Apoteket & Dexter höll sig till mig & gjorde de jag bad honom om!
En duktigpojke idag oxå:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0