Torsdag?

Magont & trött, jävla diabetes.
 Orkade knappt kliva upp imorse, eftersom jag satt uppe mitt i natten med ett värde på nästan 17..
Ska inte ligga så högt!
Blir hemma resten av den här veckan!


Till veckan ska jag försöka ta mej upp på Missi, har inte gjort de sen i sommras..
Men de ska nog gå bra, min dröm är ju att få hoppa henne igen & ha kvar henne.
MEN de funkar ju inte på 1 lön.
Så typiskt.
Vill ha x-tra jobb NU!
Eftersom jag har fått ett så bra schema på skolan nu så skulle jag kunna hinna med att rida Missi & hålla igång henne..
Men hittar vi någon som vill ha henne på foder då blir jag så ledsen om jag rider henne..
Har inte  samma kontakt med henne nu precis, säger hej & hejdå varenda dag vi är där, mer hinner man inte.

Börjar 8.50 Måndagar & Tisdagar.
Och slutar halv 12 båda dom dagarna, då kommer jag hem till Gnarp 1 :P
resten av veckan har jag praktik ju..

Nu ska jag kolla på tv en stund:) Haha ovanligt:O hihi...

Vi hörs snart igen:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0