Sjuk..

Hatar att säga det men, jag är fortfarande sjuk:P
Vill va frisk nu.
Det har ju faktiskt gått 4 dagar nu som man har kunnat vara frisk på istället..
Menmen bara att vänta & se, hade 38.8 i feber förut när jag kände mej bättre lixom & brukar ligga på 36 typ:D
Man kan ju låsas vara bättre dådå..

Vi hade hästarna på morgonen idag, jag hjälpte till så mycket jag orkade.
Och jag har smittat Lova & AnnSofie nu med iaf:)..
Det var väl gulligt av mej..
Imorgon hoppas jag att vi alla är bättre!

Igår blev det en sån där jobbigkväll med alldeles för många tankar
och funderingar instängda i min lilla hjärna..
Det är nått som inte fungerar för min del.
Men jag är glad, eller glad är väl det minsta jag är men iallafall lättad över att det inte är mitt fel iallafall!
För det är skitjobbigt, även fast man är 18.5 år =`(
Det här fixar vi tillsammans, jag lovar er.

Älskar er :D<3

Tack Älskling för hjälpen!
Behöver dej...
Du är mitt ljus när jag ser mörker.



Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken fin bild på er tre! Hoppas allt är bra med er. =)

2009-01-27 @ 12:32:06
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0