Sjuk, kalas & trött...

Haha ja, jag hann ju inte vila nått idag iallafall..
Var bara att peta i sig alvedoner så man kunde hjälpa till med det mesta.
Fullt ös från klockan 8 imorse med förbredning för kalaset mio skulle ha som började klockan 1.
Shit va pojkar & va hög ljudnivån var här:) stackars grannar.
Först glas & kakor, sedan utelekar, sedan en innelek, sen godis & popcorn:) 
Inte lätt & va sjuk på barnkalas:P
Men det gick ju bra iallafall, ingen som slog ihjäl sig när dom hoppa säck i djupsnön heller:)

Snyggare festfixare än denna brud får du leta länge efter, för min är snyggast iallafall:):)

Alla barnen..

Utelek:)

Mio hoppar säck:)

SEN VAR DE JU NÅGON SOM RAMLA 2 GÅNGER PÅ MINDRE ÄN 1 TIMME.
& INTE VAR DE (JAG)...


Ikväll ska barnen i säng i tid för dom är oxå trötta..
Sen ska jag och AnnSofie förhoppningsvis äta semla ikväll:)
Skulle vi ha gjort igår men då åkte AnnSofie till hästarna på kvällen & då tog
 Lova och spydde i halva sängen, på golvet och på den nivån är jag inte MAMMA iaf.
Haha är det nått jag inte klarar av så är det de.. 
Resten fixar jag.
Så det blev tvättning typ hela halva natten..
Sånt är livet;)

Imorgon blir det till att följa med till hästarna på morgonen för min flickvän behöver hjälp
med alla 6 hästarna efter den här dagen+ den här veckan..
Shit vilken vecka!
Hoppas på en lugn vecka till veckan iallafall:D
Och en frisk jag, för jag hatar verkligen de här...


Nu ska jag leka lite med Lova & hennes dockor säger hon;D 
Får väl göra de då..
orkar egentligen inte..

Puss på världens allra finaste Flickvän som ställer upp på allt <33
JAG ÄLSKAR DIG :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha vad kul med barnkalas! =D

2009-01-23 @ 19:18:25
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Helene Holmberg

Vill bara säga det att jag tycker du och din tjej är tuffa som kommit ut. I en sån lite håla som Gnarp. Jag är glad att jag kom därifrån och kan leva med min Ann idag. Hoopas du alltid får v<ar lycklig som nu. Ville bara säga det. ha de gott Helene

2009-02-03 @ 23:22:02
Postat av: Tove :)

Hej Helene:) Har du bott här i Gnarp? Tack så jättemycket.. Det hoppas vi också på. Kramar

2009-02-04 @ 12:55:46
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0