OjOj :)

Söndag:)
Sov inte så speciellt länge fast det blev så sent igår.. 
Men vi åt frukost på säng, eftersom barnen fortfarande inte är hemma:P 
Sen titta vi på tv hela morgonen, och på eftermiddan blev det lite städning av något slag:) en slarvig sådan..
På kvällen fixade vi hästarna och fodrade o så:)
När vi kom hem så duschade vi o sen blev det film:)
Sen somnade vi lika gott båda 2 efter halv 12... 

Älskar dej <3

Lördag:)
Sov länge, sen blev det till att åka till hästarna.
Vi lunchade och gjorde klart allting:P
När vi kom hem igen monterade "vi" ihop den nya byrån, sen städade vi undan lite eftersom det blir en liten fest ikväll...
Sen gjorde vi oss i ordning & åt middag..
Sen kom Natta överlycklig & glad som vanligt:) Störtskön människa..
Hon började redan när hon satte in foten i lägenheten att babbla:P
AnnSofie fick present, en jättefin lycka medans hon öppnade den så kikade Natta runt eftersom hon aldrig hade varit in förut. Hon tyckte de var en jätte mysig lägenhet.
Sen kom Annelie hon hade heller aldrig varit upp så hon kollade oxå runt..
Sen kom Lenis;P hon hade blomma med sig..
Vi började nästan på engång att spela spel, INTIM..
Alla hade jättekul..
Sen blev det sanning & konka.
Mycket man fick reda på som man inte alls visste om, AnnSofie fick nog reda på en hel del om mej oxå:P
Alla skratta så vi gick på toa hela tiden, och mitt blodsocker låg lika högt som alltid med alkohol i kroppen.
Menmen, jag har ju koll på det iallafall:)
Efter 12 nångång så blev det att stå på dansmattan oxå, jag som älskar de.. INTE!
Men jag är jätteduktig på de så de gick ju kalasbra:P tss, det talar vi tyst om...

Lena skulle dricka ur sitt glas utan att använda sina händer. Då kom snillet Natalie på att hon kunde hålla glaset åt henne:) Skrattar ihjäl mej varenda gång jag ser bilden..

Natta fick ett kort som det stod att vi skulle bestämma vad hon skulle göra:) Annelie kom på att hon skulle stoppa in 3 chockladbitar i munnen;)

Går det bra Natta??

Det där kunde minsan du:) Gick ju skitbra!
Lena skulle sitta ihop med natta i höften i 5 minuter:) det kan jag ju säga att det inte är den enkla uppgiften:)



Natta ser lika skojsig ut som vanligt:P
Strax efter klockan 3 gick alla hem..
Tack för en skitkul kväll tjejer:)
Hoppas på många fler...

Fredag:)
Någon som fyller år idag:):)
Men som inte alls vill...
Joo, ANNSOFIE fyller tjugotio:P
GRATTIS ÄLSKLING..
Började med frukost på säng, sen mys framför tv:n sen blev det hästarna..
Runt 12 kom Pär & Lova för att gratta, vi åt glass & tårta:)
och sen kom Gudrun en snabbis.
Sen åkte vi till stan, till IKEA och köpte nytt täcke, lakan, hylla, byrå, tavlor och en ny idrottsgrej till Emilio.
Sen blev det mat vid 7, vi åt JÄTTE mycket..
Vi sprack nog nästan, vi var på Tandoori House;)
Skönt att äta något annat än den ogoda mat barnen jämt äter!
Sen bio;) Mysigt att vara själv med den man älskar mest av allt nångång..
Vi skratta o skratta, skitkul va filmen.
Yes man var det vi såg;)
Hoppas du hade en bra födelsedag även fast du inte alls ville fylla år:)

Torsdag:)
Trötta, vaknade runt 10 och kunde inte sova längre.
Så vi slog på tv:n och låg kvar i sängen till säkert 2-3 nångång..
Sen runt 4 så gick vi iväg & hämta bilen där fetsen va, eftersom vi körde dit och gick hem.
 Då åkte vi hem igen och städade lite sen åkte vi till hästarna och fixade allt där, hade även kvällen så vi tog in och fodrade me..
Sen blev det pizza, film och massa mys bara:)



Onsdag:)
på dagen blev det att fixa hästarna & ridningen & så..
Sen hem och tog det lugnt, och runt 4 började vi göra oss iordning men gissa om vi kom sent iaf då?
Jaa, som vanligt... Men bara 10 minuter;) fast direkt när vi kom till festen efter klockan 7 så måste vi köra till hästarna lite fort för att släppa in dom! Vi frös nästan ihjäl:P
När vi kom till festen igen så var det tacos, gott:)
Helena och AnnSofie började skoja med varandra redan innan dom börjat dricka, för Helena ramla ner i ett hål i soffan.. Haha!
Kvällen förtsatte med massa skoj. Natta fick en sån där blåsgrej i halsen & höll på dö, AnnSofie fick en i ögat me;)
Många som drack lite mer än vad de skulle med;)
Det var spel, singstar, alkohol, och massa bråk & många roliga pratstunder..
Många man inte träffat på länge, Helena, Antonia, Natta, Mattias m smink, johan E, Johan S, Emil, Simon, Moa, Anna och massa andra:)
SKITKUL KVÄLL:)

Festfixarna:) kanon fulla & kuliga..

SingStar. Anna, Antonia & Moa:)

Alexander, Alicia, Johan & Simon..


En Jättefull Natta & en Snygg AnnSofie klockan 12 :)
Efter klockan 12 så blev kvällen mycket trevligare, vi satt nere och pratade med folk...
Vid 2 halv 3 låste jag in mej på toa och kunde inte komma ut:P
Natta skulle rädda mej genom att skrika att jag skulle hoppa ut genom fönstret, om det hade funnits ett fönster hade jag kunnat göra de;) De trodde bara att jag skojade me, men Natta & AnnSofie som stod utanför insåg att jag inte kom ut på riktigt iaf.. Då började Natta skrika att jag skulle vrida åt höger, så jag gjorde de, men de gick ju inte för det var vänster hon mena:P Full, kul & helt knasigt:)
Jag kom iaf ut tillslut..
Efter de var de 2 stycken som var för fulla för att vara kvar som Natta skulle slänga ut, men de gick inte så bra:) Dom knuffade henne så hon grät krockodiltårar i 2 sekunder sen var allt bra igen!
Hela kvällen va så jäkla skoj, även fast jag är tyst mest hela tiden så tycker jag de är skitkul iallafall!
Vi gick hem strax efter 4 nångång lika glada båda 2 :)

Tack för en skitbra Nyår:)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Tack för att ni gjorde mitt nyår sååå roligt! Vet inte hur de hade gått om ni inte vart där! och tack för en helt underbar tjejkväll =D Hade verkligen jätte roligt me er flickor :D Vi mååååste ses snärt igen!

2009-01-05 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0