<3 tanksprid

Nu ska jag dela med mej lite, lite som jag skrev när allt var jobbigt..
När det bara var 1 som förstod mej kände ja..
Tänk om du hade vetat om detta Älskling!

Sommaren 2007...
En snart hel sommar med dig, och det kändes som en evighet
du är min bästa vän och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är så mycket mer
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du som i en storm
 det var du som fick se mina brister mina svaga sidor
 dem jag aldrig vågade visa för någon annan
du som vågade tro på mej när ingen annan gjorde de
du som stod på mina sida
det var du som kände mej bäst
det var du som lät mej vara den jag ville
du som alltid fanns
om du bara visste vad jag kände
tänk om du hade vetat vad jag tänkte om dej alla gånger du fanns där
varje gång du inte fanns där så var jag ensam
du blev en del av mej
en del jag behövde för att vara stark
tänk om du hade vetat om de
vad hade du sagt då?
 En tanke varje gång var att ta din hand
vad hade hänt då?
Om du bara visste att jag tänkte på dej dag som natt
kunde man tänka så här?
att slå bort tankarna om någon man tyckte så mycket om gick inte
tiden gick så långsamt
kände bara mer & mer för varje gång jag såg dej
skulle känslorna som slog runt i kroppen aldrig försvinna
så fin var du och alltid lika snäll
vi hade alltid så roligt tillsammans
de gjorde mej glad alla gånger allt var jobbigt
du fick mej alltid att tänka igenom allt och förstå
du gjorde allt
och jag är kär:)

Det skrev jag för mej själv när det var som jobbigast när man inte fick visa vad man kände för någon & speciellt inte för den man var kär i...

Men 8/1-08 blev det du och jag:)
Jag älskar dej AnnSofie..


Kommentarer
Postat av: Helena

Gud vad gulligt skrivet Tove!

2009-03-02 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0