Lördag:)

Idag började dagen, eller morgonen med sovmorgon:) Fast jag var ju uppe på natten me..
Älsklingen sov nog till 10 men jag vakna typ 8 sen somna jag om till 9..
Sen kunde jag inte sova länge iaf:)

Sen skulle Mio på kalas i pulkabacken kl.12 så då
passa vi på att ta hästarna då, mysigt & få vara själv nångång i lugn o ro.
Så jag passa på & RED MISSI:)
Stolt, jag vågade & jättemysigt hade vi..
Har inte ridit henne eller ridit alls rättare sagt sen olyckshändelsen i Augusti..
Men det gick ju jättebra:)
Imorgon har vi morgon hos hästarna sen så ska jag få åka till hästarna igen på dagen & rida igen:):)

Jag har ridit idag så ni vet:)
Stolt, glad & lyckliga jag!

Ikväll har vi kvällen hos hästarna med, så strax ska dom in..
Går fort när man är 2 så då blir det roligare samtidigt...

Vad har jag mer gjort idag då??
tvättat, plockat undan, dammsugit & ätit god middag;)  

Nu ska jag försöka hålla igång MissiBus med..




Får inte glömma Prinsen ju, han fick AnnSofie pyssla om..
Men han går inte att köra el ridas för han e skolös:P Stackarn..

    
  

Sötaste Mulle :)

Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej Tove!



Vad roligt att du kommit igång med ridningen igen, hojta till så kan vi ta en tur tillsammans.

Stormvind och jag ligger lite i vinteride just nu, det var nog fem-sex veckor sedan jag red nu..usch vad jag avskyr vinter och kyla :(



Ha det bäst!



Ps...en liten kuriosa som jag upptäckte häromdagen: Jag köpte en bilbarnstol av din flickvän för ett par år sedan (inte jag som skulle ha den, var bara kurir). Jag visste inte vem hon var då, det kom jag på när jag såg bild på henne i bloggen :)

2009-02-01 @ 13:17:23
URL: http://blog.kulturboa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0