Jaa vad ska man dra till me..

Börjar piggna till mej litegran iaf:)
Febern har gått ner..
Börjar känna mej som en människa igen, men min diabetes får jag allt kolla upp
innan min älskade flickvän oroar ihjäl sig;)
Ligger alldeles för högt, det ger mej magont & idag tillex. så sov jag bort halva eftermiddan pga av det.. KUL...
När man ligger högt gör det att kroppen blir trött & inte orkar nått!

Sitter nu & tar det lugnt efter maten, det blev såklart gröt eftersom det var jag som gjorde middan åt oss:P
Mio åt annat, det fick AnnSofie göra..
Just nu är det techno för hela slanten iallafall:)
Bland annat Diformeti, east clubbers & massa annat bra;)
Älska techno, de är vad det ska lyssnas på i alla mina bilar jag ska skaffa mej iaf..
Jag ska ha (många bilar) så ni vet.
AnnSofie ska få en bil av mej när jag vinner pengar, för de är ju nått jag ska göra ju;)
Resten av pengarna ska jag skicka till barn som behöver dem bättre än jaa.
Eftersom jag e generös & tänker på andra innan mej själv..

Jag ska lätt ha en Dodge när jag får jobb, jag ska fixa den själv oxå.
Det är vad jag vill göra när jag går ut gymnasiet, renovera en helt egen raggarbil:)
Vare sig jag får för min tjej eller inte, det är nog nått av det enda jag skiter i vad hon säger för en Dodge ska jag ha!
Den ska va skitful me, när jag köper den då alltså, för sen efter lite fix blir det lätt den snyggaste..
Sen ska det crousas:) nån som hänger på då??

Nu ikväll blir det Top Model SÅKLART, lätt en höjdpunkt 2 dagar i veckan..
Och Svartis.se som man bor & lever med råkade bli jättesvartis för att jag råka tycka att
Clark var snygg:) Haha..
Så jäkla kul e de..
Så ikväll blir det diskusitioner igen;)
Synd bara att hon åkte ut... Och det värsta av allt var väl att AnnSofie tyckte att Elina såg bra ut
och hon är kvar:( Skit oxå!

Haha nä nu ska jag gå & kolla vad min älskade flickvän gör för nått:)
Ibland är det bara kul att retas med henne:P
Hon blir så arg ...
HAHA...
Jag är nog störd;) Bjuder på de jaa!

Pusssss


Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Haha din knäppis jag skiter väl i va du har för bl. Sålänge jag slipper åka i den haha.

& svartis.se kan du va sjäälv haha. Din min när jag sa att Elina va såå snygg e obetalbar. Ganska kul att reta dig oxå älsklingen:) & vet du Elina e ju kvar hahahaha..

2009-01-28 @ 19:22:46
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0