Idag ..

Sitter nu på skolan, har skittråkigt..
Innan jul så lämna jag in min uppsats så jag har ingenting att göra nu:) Skönt ju..
Men jag har väl iaf kunnat få en ny uppgift väl?
Nästa lektion är svenska, JÄTTEKUL.. inte!
Hon är lite konstig läraren, men de går!
Efter de är det engelska..
Där har jag oxå redan lämnat in uppsatsen på, så där får jag väl lite att göra igen..

Skola är alltså väldigt tråkigt!

Igår var det matte en lektion sen sluta vi, så jag tog tåget hem till Lova & AnnSofie:)
Bara massa mys:P

Helgen va lugn, var i stallet & i pulkabacken med barnen & ANNSOFIE..
Rätt skönt när du är arbetslös..
Man hinner lixom träffa dej:)
Barnen va jättetrötta, spec Mio..

Hoppas på att någon vill ta missi på foder så vi har råd med ett kalas till Mio eftersom han fyller år den här veckan..
Någon som vill ta henne på foder?? Typ NU...
Synd jag inte får något extrajobb så vi har råd att ha henne kvar:(..
Menmen, så e de..

Nu är AnnSofie i stallet & kämpar på isen:)..
HAHA jag älskar dej vännen..

Kramar..

Kommentarer
Postat av: Verra

Hej, din sida blev också jättesnygg :)

2009-01-13 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0