Idag ..

Idag känns det bättre iallafall fast att jag varit uppe 4 gånger inatt..
Sista gången var vid 6, och då somna jag om igen:)
Ända till 7.20 och då vakna AnnSofie med ett kast upp ur sängen..
Mio skulle ju till skolan!
Men han kom i tid trots allt...
Här lyckas man med allt i detta hus!

Tillome med ett stopp i toan, eller hur Älskling hur va de nu då??
Jag fick va kissnödig i 2 timmar innan jag fick gå & kissa;)
På Ica...
Haha, tur att folk vet att vi e störd redan iallafall, får vi fick köpa en vaskrensare:P
En sugpropp kalla jag det då förstås:)..
Lollo i kassan tyckte nog att vi var ännu mer störd idag än nån annan gång!

Men ikväll blir det nog godis & urtråkiga Lets Dance...
Ingenting jag gillar, men jag kan kolla för att vara social.
Men innan de ska hästarna in, allihopa idag..
Småtjejerna får bli ute som vanligt!

Fulare färger i håret än vad denna tjej har får man leta länge efter...
Annars är frisyren rätt okey, jag har lätt kunnat ha det så:)
Lite coolt!
Men sån e ju jag:P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0