hmm, sjuk?

Nu var det så där jättelängesen jag skrev igen, skyller på att jag haft mycket att göra:)

Nu är jag sjuk iallafall sen igårmorse, skittråkigt..

Får såå dåligt samvete när jag inte orkar hjälpa min stackars flickvän..
Men hon klarar sig det vet ja om:) Försöker ju göra litegran fast jag inte orkar egentligen, för att vara snäll:)
Nu är hon i stallet & fixar hos hästarna med Lova..
Igår sov jag hela eftermiddan i typ 3 elr 3.5 timme elr nått, sorry älskling..
Känner mig såå social & hjälpsam...

Jaa, idag blir det väl inte så mycket mer än att vila om jag inte orkar följa med till stan med AnnSofie & barnen.
Det vill jag ju följa med på, men det är nog bättre & vila lite till tror jag.
Jag hatar att vara sjuk

Idag skulle jag haft praktik egentligen oxå, och imorgon skulle jag ha fått börja med tennspackling..
Menmen, Så kan det ju gå!
Imorgon är det ju kalas med, hoppas verkligen jag orkar hjälpa till på de, annars skäms ja ä
nnu mer än jag gör nu redan :S


Tack för all hjälp Älskling, du kollar mig, hjälper mig, ställer upp på allt.
Vad vore jag utan dig..?
Jag älskar dej, hoppas du verkligen vet de..?
Vi båda gör fel.. men vi förlåter varann varje gång för den andra betyder
så mycket för den andra.
Tårarna rinner ner för kinden när den andra
säger massa saker.
Men vi älskar varann lika mycket ända.
Mer än 12 månader har gått och allt är helt underbart med dig <3
Jag minns det som igår, när jag fick första kyssen.
Änglarna sjunger för dig Älskling ska du veta..
Jag glömmer aldrig glömma första gången du sa: "Jag älskar dig"..
Helt underbart fin du är..
Du & Jag ska dela en värld tillsammans, skit i vad folk säger, jag "klanka" älskar dig lika mycket ändå.
8/1-08 är den bästa dagen i mitt liv och den dagen kommer föralltid att stå bland stjärnorna.
Min kärlek till dig är obeskrivligt stor & den kommer alltid att stanna kvar i mitt hjärta även
 om du skulle vända dig om...
Vilket jag hoppas att du aldrig gör.
Du har mitt hjärta i dina händer!
JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING <33



 Du & Ja genom allt...


Kommentarer
Postat av: ELISE

sv: haha ja, hon brukar ju läsa min blogg, så hon får väl syn på de snart!

2009-01-22 @ 12:06:43
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0