Fredag!

Idag är det fredag igen så fort det går..
Hänger inte med riktigt.
Men idag har jag iallafall varit på praktiken igen, men bara någon timme sen fick jag gå hem, va helt omöjligt att jobba i den här kylan.
All värme från verkstan försvinner genom portar & dörrar när gubbarna/ pojkarna springer ut o in hela tiden..
Men de gjorde ju inte spec mycket att jag fick gå hem klockan 11 en Fredag:D Ist för 4.
Väl hemma blev de tvättning & sen kolla jag på tv en stund, tittade på mannen som talar med hundar, han är cool.
Riktigt duktig, tänk om man kunde såå mycket själv.
Men tycker man så mycket om djur så är det nog rätt lätt att vilja lära sig så mycket om något speciellt lixom:)
Jag vill kunna så mycket om hästar & hundar:)
Sen blev det matlagning, kyckling & ris.. Det var himla ovanligt juh:D eller så inte...
Men gott är det:D
Halv 7 blev det en sväng till hästarna oxå, fy så trist när det är så kallt som 16 minus..
Allt bara fryser, tillome spånet i Missis box..
Vi som hade kvällen hos hästarna så vi tog in och fodrade och gjorde klart!
Sara kom ut och gjorde allt till sina hästar me, kul med lite folk:)
Ja, och nu när vi kom hem så satte jag mej här;D
Smilla håller mej sällskap.
Imorgon blir det Bio eftersom mio fyller 9..
Och på Söndag kommer Loppan.
Då blir det full rulle igen!

Vill berätta för min flickvän att jag älskar dej över allt annat & skulle kunna plocka ner himlen till dej om jag så kunde.
Så grymt mycket du betyder för mej..
Hoppas du vet om det fast det händer lite mycket nu..
Älskar dej:)


Oscar har gått till frisören AnnSofie Lundmark idag iallafall:)
Skönt för honom när det väl blev klart..
Före  lite senare  hm, nöjd? näe...


KLART:) så fin han är..

Nån som har extrajobb till mej så vi kan ha kvar hästarna kanske??

Näe nu ska jag gå & duscha, igen..
Sen ska jag krypa ner i sängen!

Goo Natt på er:)


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Tack för din kommentar:) Arlequin är verkligen en fantastiskt fin häst. Jag har inte ägt honom utan tränar Kristina när jag har möjlighet. Kristina är otroligt ambitiös och gör allt för sin häst.Tips om sida där det finns riktigt fina hästar www.horsespre.com kolla in dom champagnefärgade lusitanohingstarna. Suoerläckra. Hälsningar Gabbi

2009-01-16 @ 22:06:38
URL: http://gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0