Äntligen hemma igen:)

Åh, vad jag trivs bäst här hemma i lilla lägenheten
tillsammans med världens finaste flickvän, barnen & alla djuren.
Varit i stan, kändes som ett halv år men riktigt så illa var det inte..
Typ 3 timmar ungefär med resa & handling inräknat.
Trött !!
Men vad gör man inte för min B  ;) ??
Lova tyckte att jag skulle stanna hemma, för att föräldrar på affärena kunde bli smittad av mej & då blev
faktiskt deras barn sjuka sa hon åt mig..
Söta unge:)
Men jag följde ju med ändå, och smittade ner lite föräldrar:P
Lova fick mycket kläder idag, tror allt gick på rean oxå, det är ju skitbra:)

Nu är jag & Lova hemma, jag sitter här & hon vid tv:n..
AnnSofie handlar mat på Ica & Mio tränar..

Sen ska hästarna tas in för natten, och sen äntligen är det nog tv:n med Älsklingen min:)

Hoppas på att jag är friskare imorgon iaf, för det här orkar jag inte med länge...
Vill hjälpa till som vanligt nu nu nu...
Sen blir jag nog skittrevlig när jag är sjuk me;P
INTE..
Stackars min AnnSofie:)

Näe nu blir det inte mer här för idag:)..
Det är ju jättemycket med 2 inlägg på samma dag:)

Hörs..

 

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hej.

Såg att du inte heller var så pigg. Stackare. Kollade in Missi på nätet. Hon ser jättetrevlig ut :) Vet en tjej som ev är ute efter häst ska kolla med henne. Då får hon höra av sig till dig.

Krya på dig.



Hälsningar Gabbi

2009-01-23 @ 09:54:53
URL: http://www.gabriellablom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0