Torsdag :)

Idag var det praktik så länge de fanns jobb, jag var faktiskt tillome på ett möte på praktiken.. Coolt!
Handlade om allt möjligt, det roligaste var väl att jag typ inte fattade nånting av vad dom pratade om:)
Men jag e ju lite smått trög!
Jag är ju hellre tyst än att säga nått tokigt & göra bort mig..
Slipade på en grill & framvagn idag.

Åt lunch typ 12, och satt vid datan en stund innan jag gick till hästarna..
Jag som tog lunchen idag eftersom AnnSofie hade tenta på skolan & skulle
på Arbetsförmedlingen med..
Det verkar krångligt att vara vuxen;)??

Det är inge kul att mocka när de är så kallt ute, och vattnet bara fryser..
Typiskt, men det går ju bra ändå:)
Vid halv 3 nångång var jag klar för att skritta en runda med Missi..
Som vanligt var hon megapigg & trippa HELA tiden.
Vi red som vanligt in i tallplantagen, in i vår egna lilla värld:)
Också helt plötsligt kom 6 rådjur fram, så vi inte längre var så ensamma som vi trodde.
Jag var inte alls beredd, haha och INTE Missi heller;)
Shit va rädd hon blev, då fick hon värsta tokrycket och bocka & sprang, trodde ett tag att jag skulle åka av..
Hon såg väl sin chans till att busa lite där när jag inte var beredd;)
Men jag satt ju faktiskt kvar!
Men nu har jag ridit 6 dagar, och de är såå härligt!
Vi var tillbaka i stallet strax efter 3, så då fick hästarna sin lunch:)..
Stackars Mulle som inte får följa med mej & Missi på äventyr, finns det ingen liten som vill rida honom med mej??
Fick skjuts hem från stallet med, vilket lyxliv:)
Lasagn till middag idag.. 
Imorgon ska jag & AnnSofie vara med i tidningen iallafall, spännande:)



 Vad är det på tv idag?? Nått kul:)

Fick ett sms av pappa idag det står så här:
"Le att fall alla i dig fick det men.
Det skickade som jäveln den slå vilja att du kommer så baklänges
meddelande detta läsa ska man insett väl du när:) "


Kommentarer
Postat av: Catherine

Idag var det ju underbart ridväder :)



Jag och Storm red ut i skogen med Veronika & Asta. Jättemysigt var det, jag är inte bortskämd med sällskap på ridturerna direkt. Storm var nog väldigt nöjd att slippa mina vaggvisor också, jag sjunger annars alltid för honom då vi är ensamma...å jag är verkligen ingen bra sångerska haha



Vad roligt att det börjar lossna för dig med ridningen, snart kan ni vända näsan upp mot Prästmyren och rida ihop med mig och Storm :)



/C

2009-02-05 @ 21:23:36
URL: http://blog.kulturboa.se
Postat av: Sara

Haha "Men jag e ju lite smått trög!" Då är vi två! =)

2009-02-06 @ 13:10:39
URL: http://sfernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0