Skola, ridning & mera!

Så drygt att kliva upp före klockan 6 på morgnen när man börjar 9 i skolan, så är det att bo långt ifrån skolan..
Åkte bussen in 6.45, helt fullbuss.. Jag som hatar att åka buss & inte blir de bättre av så mycket folk..
Nästa buss upp till skolan halv 8 ifrån stan var ännu mer full, ursss..
Jag fick stå i gången med hundra andra, jag ramla nästan ner i en barnvagn när jag blev knuffad, hur är det med balansen Tove:):).. Haha. 

Väl i skolan så är det bara att försöka hitta på nått i nästan 1.5 timme.. spelade lite biljard med mig själv en halvtimme:P Haha jag vet, jag e störd. Sen satte jag mig och titta på en som låg & sov i en soffa i nästan en hel timme:) Lättroade jag! 

Svenska klockan 9, med Linda. Jag skickade in mitt personliga brev till henne igårkväll som var förra veckans uppsats, det såg bra ut sa hon. Dagens lektion var enkel, vi skulle sitta tyst på en stol i klassrummet och läsa en bok:) Sköönt.. Jag har en skit enkel & bra bok. AnnSofie sa att jag inte kunde hitta en mer lättläst bok en den. haha.

Halv 11 var det Estet, eftersom jag var sjuk på förra veckans lektion så fick jag hoppa in i en grupp för de hade börjat med grupparbete. I min grupp var det Emmy, Sofia & Peter som skrev om tatueringar. 
Det gick bra, vi skrev om Kat Von D, en jätteduktig tatuerare. Hon gjorde sin första tatuering när hon var 14 år:) 
Det är ju jätte coolt, och nu fick ju även ni veta de oxå:) Snällt av mig..
Och sen har ju jag en tatuering med:) En skitsnygg som jag fick när jag fyllde år i sommar av min älskling;) 

Åkte tåget hem 12.30 hemma klockan 1 :)..
Då var det ingen hemma, för AnnSofie e på skolan på Tisdagar. Så jag gick jag till hästarna runt halv 2. 
Och idag hade jag "kameran i fickan dag", kul va:) 
jag älskar alla årstider, ja även vintern. Lite för kallt är det nu bara annars helt okej!
Vintern är fin:) 


Jag red Missi en halvtimme också, hon tycker inte alls att vi ska skritta.. 
Blev en tripprunda:) En pigg & gjad Missi, med en pigg Tove på ryggen:)

Titta Missi tycker också om snön:)








Tar väl en egotripp idag :)



Nu ikväll blir det Top Modell för min del, för AnnSofies del blir det att ta  in hästar..
Hoppas att de går fort så hon inte missar sin Elina på Top Modell:)
Det vore ju för hemskt för henne!
Jag ska inte missa snyggTyra iallafall:P


Aja, nu ses vi nog imorgon:)
Älskar min AnnSofie mest av allt<3


Kommentarer
Postat av: Tove :)

haha hästarna får vänta när Elina e på tvn älsklingen;)

2009-02-03 @ 22:01:36
URL: http://tovefilin.blogg.se/
Postat av: Micke

Välkommen till Gaybloggar.se :-)



Mvh

Micke - Gaybloggar

2009-02-03 @ 22:11:04
URL: http://soffpotatisen.blogspot.com
Postat av: Stall ägarinnan :-)

Haha du skrev att Missi oxå tycker om snön, på bilden där hon egentligen blickar ut mot 2 snygga hingstar. :-)

2009-02-05 @ 15:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0