Onsdag..

Har suttit och kollat runt på bloggar nu 1 timme nästan, fyfan vad modebloggar..
Och jag som inte har ngt intresse alls av kläder tycker det är såå trist när hundra miljarder sriver om MODE..
Tur någon tycker de är spännande iallafall:)
Vad är det som är så kul med kläder?
Jag trivs bra i mina mjukisbyxor, dom duger bra till mig:)
Med en ful & gammal t-shirt till så e de ännu bättre:P
Det är jag de..
Min älskade flickvän tycker såå mycket om mitt stora intresse för kläder..
HAHA!

Idag har jag mockat, gjort höpåsar, kraftfoder, fodrat hästarna & ridit Missi en tripprunda bland tallarna i djupsnön!
Hon e bara för kul ibland, igår när vi gick i mitten i tallplantagen där man får rida, INTE:)
Men de gör jag och Missi ändå, för vi tycker de är mysigt.. Hittar inte till någon annan skog där vi har hästarna nu:)
Iallafall då när vi red där mitt bland tallarna, som e full av snö. Då var det en tall som inte såg ut som alla andra & Missi blev skiträdd:) Och jag fatta först inte vad de var som var tokigt;) Haha de fatta säkert inte ni heller nu men iallafall så tyckte jag & Missi de var skitkul ändå;)

Missi e störtskön...


Nu e de Top Modell;)
God Natt gott folk..

Kommentarer
Postat av: anette

sötis hästen

2009-02-04 @ 22:21:23
URL: http://lifeofnett.blogg.se/
Postat av: anette

jadå, en fin häst, jag har ej häst men d e fina djur, jag har hamstrar,o vill ha hund framöver ..

2009-02-05 @ 12:26:12
URL: http://lifeofnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0