OjOj :D

Oj så längesen jag skrev här! Bloggpaus;D

Men nu måste jag ju uppdatera lite..
Förra Fredagen så var vi, jag & AnnSofie på fest hos Annelie, sen blev det en krogrunda på BK.. Skitskoj hela kvällen;)

 
Annelie & Natta:)
 
Alexander & Malin tror jag hon hette:)
 
Natta :)

 Alexander har fått uppdraget att dricka ett glas vatten utan att använda händerna:) & han fixade de!

Även ett till uppdrag han fick, Hahaaa:D



Men ja, lika glad var ju han för de ;D



För en vecka sen så fick vi maten lagad av Natta:D
Kyckling & ris!
Även Jocke kom & åt med oss, sen tittade jag, AnnSofie & Natta på Melodifestivalen..
Mio & Jocke satt och trollade hela kvällen ;D




Måste ju faktiskt lägga in den här bilden med, på Alla Hjärtans Dag & allt var det ju:D

HAHA :D

Någon mer uppdatering får ni tyvärr inte :D
Inte mer än att det var 2 tjejer på Krogen som trodde dom var rååsexiga när dom nästan strippa på dansgolvet :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0