Ny Telefon:)

Alldeles precis så trodde jag inte att jag var själv i lägenheten längre:P
Telefonen ringde när jag var inne i badrummet, 3 signaler gick & en barnröst sa "Hallå,Hallå,Hallå??" ..
Haha jag flög rätt upp i luften för jag blev så rädd:P hmmm, sen 5 minuter efter de var det en engelsk tantröst som gick igång & prata... Jag blev självklart lika rädd en gång till..
Det var den nya telefonsvararen som hade gått igång alldeles själv på dom nya telefonerna vi byte in igår i stan:):) haha!
Jaa, jag e lite blond ibland... Men jag blev faktiskt rädd!!


Ingen praktik idag, brist på jobb åt mej..
Så det blev hästarna på morgonen, ridning på en vildhäst & mockning..
Lena ska ta in hästarna åt oss ikväll för vi ska bort:)
Tack Lenis;)


Vi ska till Annelie på fest & middag för hon fyllt 18 den här månaden..
Det blir nog en heldel spelande, snack, och annat kul!
Vi är ett kul gäng så jag tror inte vi kommer hinna att ha tråkigt iallafall:)
Senare på kvällen ska vi ut på KROGEN :)
Tackar Pappa som ställer upp som chaffis när vi vill hem:)
Bilder kommer förhoppningsvis imorgon:)

För en stund sen kom mormor med blommor till mig & AnnSofie:)
Ser inte vad det står på kortet men det ser possitivt ut iallafall, Haha..
Japp, jag är störd;)
Tack Mormor för blommorna & kortet!


Och tack mamma för pengarna till ikväll:)

Nu ska jag käka lite lunch tror jag, för det blir sen Middag eftersom AnnSofie jobbar så länge..
Ska ta bussen in till stan sen!


Vi hörs jättesnart igen:)


Kommentarer
Postat av: Natta

Än en gång... Du och annsofie använder orden "man är vell liite blond ibland" fööör ofta!! De e inge fel att vara blond ;) Ni kan säga " man är vell lite Natta ibland ist" :P hahahah!!

2009-02-16 @ 21:21:10
Postat av: AnnSofie

Haha vad e snart för dig älsklingen..?? De e en vecka sen du skrev;).

Älskar dig:)..



& du Natta,de räcker väl med att vi säger nästan smart när de gäller dig hahahahahaha...

2009-02-20 @ 09:16:17
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0