Nu.. tillbax igen!

Började med en tidig morgon i stallet med morgonpasset..
Gick bra, men Zensy bara rymde in till våra hästar eftersom strömen inte fungerar längre.
Hon tyckte de var skitkul & springa ikapp AnnSofie i hagen me:) HAHA..

När vi kom hem sov jag eller vi tror jag, kommer inte ihåg så bra..
Kommer snart dit med varför jag inte kommer ihåg nått.
Sov väl till halv 2 typ, vakna med världens huvudvärk så jag tog en Alvedon!
Och gick & kissa sen kommer jag inte ihåg mer..
MEN iallafall så tyckte AnnSofie att det tog lite långtid för mej, så hon kolla om hunden var hemma..
Han var hemma & hon ropade på mej.. Inget svar fick hon..
Så hon gick in på toa & där låg tydligen jag:P På golvet med en känning!
Stackars min flickvän som blev alldeles rädd, och gå kunde jag tydligen inte heller så bra..
Men jag fick tydligen i mej mjölk, jag får minnesluckor när jag blir så låg så jag kommer inte ihåg nått alls!!

Läskigt, men nu är jag iallafall tillbaka igen..
 

Stackars Missi får vila idag tack vare att min diabetes bara krånglar med mej..
Men imorgon ska jag kolla upp det & hämta ut lite nya grejer!

Trött är jag.
Nu är det nog snart middag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0