Nere:)

Ja, igår bar det av i tåg ner till vellinge.. Alla möjliga som har hand om alla 6 djuren:) STORT TACK!

Klockan 11 igår åkte vi från Hudiksvall, jag hade tagit åksjuketablett så jag var helt drogad helahela resan:P
Sov från 11 till typ halv 2 när vi kom till stockholm & gjorde tågbyte.. Sen somna jag om lika snabbt som jag satte mig i nästa tåg från typ starx efter 2 till 5 ;) Trevligt sällskap jag var på den resan, var ju iaf vaken dom sista 2 timmarna:):) Det var väl snällt??

Vi var i Malmö C ungefär 18.45 precis i tid, så det hade tydligen rullat på bra, vilket jag inte vet nått om eftersom jag sov:) Barnen hade skött sig jättebra!

Idag har vi varit & blivit klippt av Josse, en kompis till AnnSofies lillasyster Emelie;) Va liten det lät som hon va;P
Haha kän dig liten Emelie;)
Vi har ätit semlor hos AnnSofies Mormor Inga & Morfar Nisse, Haha ja det gick ju bra det med!
Sedan tacos till middag som jag & AnnSofie fixade..

Hoppas allt går jättebra där hemma med djuren & så..
Saknar alla mina ögonstenar där hemma..

JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING, DU & JAG FÖRALLTID <33


Nu Blir Det Mys :)

Kommentarer
Postat av: Verra

Men aaa herregud jag förstår att du saknar Oskar men han verkar trivas och sköter sig utmärkt mén jag tror han kommer bli överlycklig när ni kommer hem för ni är ju hans familj och saknar säkert er med. Faktiskt så gick kattmamman fram och nosade på honom nu ikväll utan att vara elak men så när hon luktat en stund klappade hon till honom med tassen men inte sådär elakt utan mer som att hon ville att han skulle veta sin plats haha

2009-02-26 @ 23:14:53
URL: http://verra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0