Mys med barnen:)

Nu har vi ätit Tacos till middag, och älsklingen min har precis stressat iväg på någonting i mellanfjärden..
Så det är bara jag & barnen ikväll, vi ska äta godis och titta på tv hela kvällen:D
Just nu sitter Lova & leker med Sanna, "bäbisen" hennes.. Hon ska få ärtsoppa nu tydligen.
Stackars docka:)
Mio har fullt upp med Amigo på tv, och stör sig på Lovas matservering till Sanna på sängen:P
Haha sötungar.
Älskar er såå mycket!

Imorgon har vi  kvällsfodringen hos hästarna, tror att Missi ska få en
vilodag då faktiskt.. Hon var så trött idag!
Tror inte vi har något speciellt bestämt ihelgen så den blir nog lugn:)
Men jag skulle kunna tänka mej att ta Mio till skidspåret om Mamma min har skidor att låna ut till oss båda!
För något sånt har ju inte jag iallafall, har inte åkt längdskidor sen i 6:an.. HAHA.
Men slalom åkte jag nog -07 i hassela & i Björnrike tror ja..

Nu har du varit borta knappt en halvtimme & jag saknar dej redan :D
Hur kan man bli så beroende av någon så här mycket?
Haha jag älskar dej ju allafall och skulle aldrig aldrig kunna klara mej utan dej..
Jag vet precis vart jag varit om jag inte träffat dej & det skrämer mej nå sjukt, så mycket
som förändrades när du kom in i mitt liv.
Du är speciell & du är bara min, jag har tur som har en sån fin tjej som du!
Jag älskar dej :) Mer än nått annat här i världen..
FÖRALLTID DU & JAG !


Min kärlek till dej är obeskrivligt stor ..
Och helt underbar!


Kommentarer
Postat av: Sara

De säger inte mycket, pappa stack som ett skott och köpte HT när jag berättade om att du var med, haha! =) Men du är ju i princip hans idol verkar det som =)

2009-02-07 @ 10:55:14
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Cathie

Varsågod.. Vad bra då.. att jag inte är den enda :P

2009-02-07 @ 21:08:02
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0