mörkt & kallt idag!

Hade inte tid & ork att skriva igår, var bara i skolan som vanligt..
Hade svenska på morgonen, vi gjorde bokrecention:P
 Lektionen innan lunch hade vi Estet och då var det redovisningar på våra grupparbeten, 2 grupper av typ 7 var klara.. Självklart var min grupp klar:) När vi redovisa var jag lika nervös som vanligt;) Flina & log, Haha!
Jag hatar verkligen att stå inför folk, speciellt de jag inte känner...

På eftermiddan var jag till hästarna, hästen var totalt sajko...
Trippa & flög omkring över hela vägen, inte skulle hon gå åt de håll jag ville heller!
På vägen hem var hon så knäpp så jag fick hoppa av & gå, hon frusta & blåste upp sig som värsta hingsten!
Hingstarna på gården var oxå helknäpp igår, är säkert för de e kallt!

Idag har jag varit på praktik, proppskåpet krångla i 3 timmar i streck, strömlös hela förmiddan..
Och pelletsbrännaren krånglade givetvis den med, hade 8 plus i verkstan, lagomt kallt och stå o jobba i...
Även att det är 21 MINUS ute.. Värsta Norrland idag:)


Nu håller jag på tvätta & städar undan lite;) lika kul varenda gång!

Klockan 19 är det föreläsning som jag & Annsofie ska lyssna på.. Våga vara förälder!
Det är när barnet är mellan 7-12 år..
Ska bli spännande, sen blir det till att ta in hästarna efter 9..
Natta är barnvakt åt Mio ikväll.. Det går säkert skitbra för dom ikväll oxå;)

Vi hörs..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon var alldeles tossig i morse oxå när ja skulle släppa ut dom! :)

2009-02-11 @ 21:35:02
Postat av: Tove :)

Haha hon är rolig så länge man har kontroll på henne iaf.. igår höll hon på gå över mej på gången med! Hon blir helt galen när de blir såå kallt:)

2009-02-11 @ 21:55:15
URL: http://tovefilin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0