Lördag :)

Ja, idag var det dax för Alvedon & sängen IGEN!
Börjar bli trött på detta.. Måste nog kolla mer än bara min diabetes.
Sover ju bort hela dagarna när jag blir så här..
Började dagen med världens huvudvärk, sen frukost sen gick jag & Oscar på Ica..
Folk kollar en gång till extra på mej nu än vad dom brukar när de har stått i tidningen..
Stod ju även idag på HT rättar eftersom det var en felskrivning under en bildtext!
För vi skäms ju inte över att hålla varandra i handen;)
Sen när jag kom hem från Ica var jag helt slut, ansträngande för en icke frisk kropp så jag sov i över 2 timmar.
Jaja, de var dom 2 timmarna man har kunnat gjort nå skoj på;)
Halv 6 åt vi middag;) gottgott..
Jag äter & äter tycker jag men jag går ändå ner i vikt, absolut inget jag vill eftersom jag har diabetes..
E nere på 57.5 kg nu:S Med min längd på nästan 173 cm..
Min sköterska tyckte jag vägde lite när jag var in på diabeteskoll sist o då låg jag nog på 62 kg.
Hmmm.. Så jag vet inte jag!

Det blev en sväng till hästarna tillsammans efter maten, mockning & allt..
Missi fick en vilodag:) Så då e hon piggelin imorgon igen:)
Vi hade även kvällspasset & Gulan trodde att jag var nått farligt när jag kom i mörkret och skulle ta in han:P
Han e så kul den hästen, haha jaja Sara han e snygg oxå:)



Nu på kvällen tittade vi på Melodifestivalen, vilken jag tyckte var skitrörigt & fatta typ "ingenting" !!
Men jag e ju trög, men faktiskt så fatta AnnSofie inte heller så mycket så det var nog lite rörigt på riktigt:)
Skönt att inte känna sig pantad jämt;P

Näe, nu ska jag hoppa in i duschen:)

God Natt gott folk:) Vi ses imorgon...

Kommentarer
Postat av: MOnika

vilken fin häst

2009-02-07 @ 23:09:57
URL: http://www.metrobloggen.se/Monikah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0