Fredag:)

Lite att göra på praktiken så jag fick vara ledig:) Så jag hade morgonen hos hästarna..
morgonpigga hästar med massa bus på gång hela tiden..
Zensy tyckte jag gick för långsamt in med höpåsen så hon bet mej i benet, jäkla ponny:P
Men jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej iallafall.. Haha!
Efter att jag släppt ut & fodrat, mockade jag och fixa fodret medans Missi åt sin frukost i hagen, sen blev det en liten skrittrunda i 20-25 minuter.. Hon var trött idag så vi gjorde bara en snabbis.
Men lika bra går ju de=)

Ung & gay på liten ort
Idag kom intervjun in i Hudiksvalls Tidning och det var jättebra skrivet, en felskrivning av HT bara
men den skiter vi stort i ..
 Shit vad långt vi har kommit med vårat förhållande, i början våga man knappt gå utanför dörren;P
Visste inte vad folk tycker, det vet jag inte nu heller med många men de skiter jag i.
Jag mår bra & trivs så bra med den jag är och den jag e tillsammmans med.
Jag vet ju vilka som är mina riktiga vänner & INTE iallafall!
E man min kompis så accepterar man mitt förhållande också annars får de va!

Jag älskar dej mest min finaste flickvän..
Ingen jag utan du;)
Föralltid du & jag <3




Nöjd med artiken:)
Haha även Prinsen Oscar fick vara med mej på bild..





Kommentarer
Postat av: Sara

Ja precis, haha! =) Det är bara bra med mig. Hur är det själv? Jahaja, jag måste kika i HT nu ja. Det är SÅ kul att se att ni är så lyckliga tillsammans och jag är så glad för din skull gamle vän! =D ..och hela familjen håller med! =)

2009-02-06 @ 16:11:59
URL: http://sfernstrom.blogg.se/
Postat av: Linda F

Hej Hej!jo det är bara bra med mig.Jag läste om er i HT idag,hoppas allt är bra med er.Jo jag är och hälsar på mamma och pappa ibland när jag längtar hem:-)Men jag är inte ut så mycket på Gnarp sitter mest hemma hos dom då bara.

2009-02-06 @ 18:49:05
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Cathie

Grattis till artikeln, eller vad man nu säger =)

2009-02-06 @ 19:10:31
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0