Urs!

Imorse åkte AnnSofie, urs vad jag inte tycker om när du åker iväg.
Nu ska jag inte få träffa dig på 9 hela dagar.
Det gör ont i kroppen bara av tanken, vågar inte känna efter mer än så!
Saknar dig nå sjukt redan.
Tur att du finns med mig på telefonen iaf..
Det är bra o vara ifrån varandra, men det har inte vi varit på nästan 2 hela år..
Det här kommer bli en låång vecka, tur jag har alla 70 djur o sköta om & födelsedag iaf.
Någon som kommer på Lördag när jag fyller år då?

Jag vill att det är den 11 idag så du kommer hem nu!



Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Nä känn inte efter för mycke för då gör de ont.. Jag älskar dig mest..

2009-08-03 @ 22:22:01
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0