Söndag.

Min födelsedag igår var jättemysig..
Först började jag med att vakna till lite på morgonen innan jag började med något, åt frukost i lugn o ro.
Sen så satte jag igång med lite städning & torkade lite golv!
Halv 1 gick jag hem till mamma, där var Tim & tjejen hans, Tex & pappa var på gång.

 Bröderna långhårig:)

Sedan kom Farmor, haha hennes fråga var - MEN vart är AnnSofie? Haha hon är inte hemma farmor, annars hade hon varit med här också. Mormor & Morfar kom strax efter 1, och sen kom moster & en av kusinerna.
Sen kom en efterlängtad vän som varit bortrest 6 veckor utomlands, och så Natalie:)
Då blev det fika, shit vad vi fikade mycket:)

När jag kände mig klar hos Mamma så gick jag & Annelie hem till lägenheten, Natalie skulle fixa något till deras hemlis dom höll på med. Så jag & Annelie roade oss med att ta en promenad med Dexter & Oskar.
Klockan 4 kom Caroline H med bussen, sen kom Natalie tillbaka ifrån hennes hemliga värld.
Dom skulle ta på mig en ögonbindel, - Hehehe ska jag åka en bil med sån?? haha ja det ska du göra.
- Okej, då får ni torka spya oxå för jag kan inte ha ögonbindel när jag åker bil..
Du får åka utan, vi hoppar över det i Tomas bil :) Lättnad:P
Vi åker ut i skogen, frågar Tomas lite nervöst om jag skulle överleva..? Det var lugnt sa han:)
Vi åkte ut till Kvarnen, där det finns en damm strax innan Bränsla, ett jättemysigt ställe är det!
Dom dukade upp med picknickkorgar & mat & dryck..
Blev först kyckling, och någon röra Natalie alltid äter, sen fanns det ost & kex.
Sen blev det kladdkaka & tårta:) Shit vad mätt jag blev, jag & Annelie satt petade i oss ännu mer fast vi var såå mätta. Natalie & Caroline sa att dom spydde på oss om vi åt mera:)

 
Caroline :)

 
Natalie :)

 
Annelie :)

  Tårta <33 


När vi kände oss klara & hade suttit & småpratat en bra stund efter efterrätten så kom Tomas, då åkte vi hem till lägenheten igen, för att byta om & jag duschade o så..
Tjejerna drack lite vin & cider, jag kände att jag var nöjd med att vara nykter så jag drack en halv cider.. 
Jag är ingen drickare alls, jag är nöjd som det är & har kul ändå.

När alla var klara med kläder, smink & hår o skit så åkte vi på något vis in till Hudik, eftersom jag har fått kvällen berättad för mig sen klockan slog 10 på kvällen så vet jag inte så mycket mer än så här..
När vi kom in till stan så hade vi gått på Manis, jag hade varit allmänt borta & knappt svarat på frågor, jag är TYST men jag svarar ALLTID på frågor. Sen hade vi gått på Agust, vi var där en stund men jag hade bara velat sitta ner. 
Sen hade jag sagt till Annelie att jag ville åka hem, så då skulle Lin & Sofie hem halv 1 hade dom sagt till henne så då åkte jag, Annelie & Carro hem med dom.. Annelie hade frågat om jag ville att hon sover över hos mig.

Näe jag klarar mig hade jag sagt, men det gick inte Annelie med på så hon hade följt med mig hem iallafall, & tur var ju de kan jag säga. När vi kom upp i lägenheten så tog jag alvedon & nästan flög ner i sängen, Annelie hade frågat om det gick bra om hon tog nått att äta. Ja det finns de fil & macka & lite annat ta vad du vill ha bara jag blir av med dig hade det låtit som sa hon. Haha vad otrevlig jag är när jag inte är riktigt mä. Sen hade jag sagt till Carro att hon fick klara sig själv typ för jag skulle då minsan gå i säng. Carro hade gått efter en liten stund när hennes kompis hade kommit hem som hon skulle sova hos. Efter en stund när Annelie hade lagt sig så hade jag klivit upp & gått in i badrummet " vilken klassiker" jag gjorde, sen hade jag spytt & kom inte ut ifrån Toan så Annelie hade knackat på o gått in. 
Där satt jag på golvet med en kropp som skakade & jag grät, som vanligt när jag har en känning, jag var helt borta, hon hade inte fått någon kontakt alls med mig.
Hon ringer till min älskade flickvän som alltid finns & gör vad hon kan även fast hon själv var i chocktillstånd. Annsofie berättade precis vad hon skulle göra & ge mig, hon hade hällt i mig saft i en protesterande Tove, sen hade hon hjälpt mig i säng o sen hade jag somnat. 
Jag kommer inte ihåg nånting mer än att jag skrev med AnnSofie vid 10 igårkväll, det är de jag kommer ihåg.
Sen har jag fått resten av kvällen berättad.. 
 
Imorse när jag vaknade så var hela kroppen totalt slut, o dessutom låg det nån i SÄNGEN???
Annelie låg på min
sida i sängen?? Annelie vaknade av att jag klev upp så hon berättade allting för mig då..
Då fattade jag varför allt var som det var..

Jag vill tacka Annelie för all hjälp jag fick, det betyder så mycket att ha en så fin vän som dig.
Du är en förstående vän, som alltid är snäll & hjälper till om du kan..
Du betyder massor!
TACK FÖR HJÄLPEN!


Vill tacka den finaste människan i hela världen för att du ställde upp igår på telefon mitt i natten!
Det är bara du som känner mig så bra som du gör, det är du som hjälper mig när jag själv inte klarar av det.
Det är du som alltid finns där, hade velat krama om dig imorse när jag vaknade & berätta för dig hur mycket du betyder.. Du är mitt allt hjärtat <3
 Jag älskar dig AnnSofie!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0