Solsken:)

Solen har verkligen hittat Gnarp igen, 25 grader varmt halv 8 imorse:)
Idag ska jag åka till Farfar & hälsa på med Bröderna, mamma & en kompis till Tex följer med:D
Vi ska äta god lunch som farfar har gjort & sedan går jag nog ner en runda till havet med hundarna för
det ligger bara ett stenkast ifrån farfar :)
Sen ska jag rida Missi när jag kommer hem, blir en skrittrunda idag tror jag, igår var hon jättepigg.
Stod på stället o hoppa. Trodde ett tag att jag skulle flyga av när hon hoppa runt för massa spöken!
   
Duschade båda hästarna igår i solen, såå mysigt:)

Sen ska jag väl bara ta det lugnt här hemma ikväll:)
Sätter väl mig på balkongen o myser i solen!

Inatt vaknade jag i panik 3 gånger, sängen var tom..
Hmm, just de ja.. Jag är ju själv!
Hemskt o vara utan sin trygghet intill en så som det brukar vara..
Det blir så tomt utan dig!

Saknar dig Älskling..
Vi syns ju om en vecka iaf:S
Det skulle låta positivt men det var så länge kvar så det blev nog inte de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0