Rast :)

Sitter i skolan sen 3 timmar tillbax..
Har nu på morgonen svarat på ca. 20 frågor om Lacklära & matrial!
Har suttit själv mesta dels, skönt.. Får mer gjort om jag sitter själv i lugn & ro.
Sedan fick jag ett tyst sällskap en stund i soffan, en etta..
Som jag tror inte ville mer än o titta vad jag gjorde & titta på mig.
Jag tittade självfallet tillbax alla 174 gånger, varför ska nån sitta o titta på mig så för?
 Haha innan den gick sa den hejdå, haha inte hej när man kommer men hejdå när man går:)
Haha det var ju lönt:D


Tur att min hund sov iallafall så 1 mindre satt o tittade på mig när jag jobbade:D

Nu har jag rast en stund sen har jag ingen anning vad som ska hända?

Vi hörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0