Moppeskit!

Har varit till Harmånger fram och tillbaka o hämtat ut diabetesgrejer.
Mopeden har börjat krångla, den tycker inte att den ska gå som den ska längre!
Stannade ett x antal gånger till Harmånger, var nära o ställa den / kasta ner den i diket och gå resten av milen dit & hem igen. Men på vägen hem gick den, tur för den!

 Tur att den är snygg iallafall:)

Var på stranden en sväng, men det var så tråkigt o vara själv & det började bli så molningt just där jag låg tyckte jag så jag åkte hem på den roliga mopeden som vägrade köra mig hem ett tag på vägen hem från stranden också..




Kommentarer
Postat av: Annica

Men snälla du, Tove! Ring och fråga mig nästa gång du ska uträtta ärenden, jag skjutsar ju dig om jag är hemma!!! :-)

2009-08-08 @ 15:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0