Homosexuell!



Haha har suttit & läst lite på internet.
Vad många funderingar folk har?
Skogshuggarjackor på lesbiska tjejer & kläder med stil på bögar:D

Alltid när man kommer med sin flickvän hand i hand så kollar folk jämt..
Spelar ingen roll vart man är, om människorna sett en 100 tusen gånger förut.
Det var jobbigt i början, men nu tar vi det som ingenting, ibland får min fina tjej en puss
när folk glor som mest bara för det är så kul:)

Hon är det allra bästa som har hänt mig i mitt liv, vi har varit tillsammans snart 2 år & dom snart 2 åren är dom mest lärorika åren i mitt liv & dom mest fantastiska.
Att få dela så många känslor med någon som tänker som jag många gånger.

Ibland känns det som att det står med stora bokstäver i pannan på mig "Homosexuell"
 men det är en vardag nu man har vant sig.

Låt folk få tro att det är en obotlig sjukdom..
 I en liten by som denna går många ryckten, men man lär sig slå bort även dom!
Det har vi gjort också:D

Jag lever mitt liv som jag vill ha det, jag trivs med min flickvän & vill inget annat än att dela mitt liv med henne & hennes 2 underbara barn!
Man ska stå för den man är, och det gör jag genom att leva mitt liv!

Ibland känner man sig som dom enda i världen men tänk vad många de finns!

JAG ÄLSKAR DIG SÅÅ MYCKET :)

Vad vore världen om alla levde & gjorde likadant??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0