Nu då..

Men nu kan det väl få bli Tisdag.. Vill att du kommer hem till mig nu!
Saknar dig jättemycket:(
Så här många dagar är för mycket..

Jag har städat bilen idag, den blev finfin nu..
Öhhmm host, jättefin:P Berööööm tack...
När jag höll på på utsidan på bilen så stannade en tant.
-Oj vad noga du är, men gud va fint det blir.
- Haha ja tack du, jag utbildar mig till billackerare så jag gillar bra jobb med bra resultat!
- Så där noga har jag aldrig varit med min bil. 
- Haha nähä, men du kanske ska börja du oxå:)

Lovas kommentarer idag & funderingar, shit alltså.. 
Barn är så jäkla kul.
Kan tyvärr inte skriva om hennes funderingar idag, det skulle inte bli så bra.
Rättare sagt det skulle jag aldrig göra:D 

Nu är det NattNatt iallafall, jag är trött..

Älskar dig mest Älskling ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0