Saknar:´(

Man får komma ihåg alla roliga stunder, alla andra mängder av grejer som hände dig får man stänga ute!
Bilder på min finaste prins.

Han gjorde allt för mig<3
Har många fina minnen, priser ifrån både hopp & dressyr & massa bus gjorde du med mig.

Många säger att han tillhörde mig..
Men nu tillhör han hela mitt hjärta<3 Och kommer alltid att ha den speciella platsen inom mig.


R.I.P
1991-02-05
2008-08-01



 
  



   

    

   

  

Minns dig som om det vore igår:(
Jag saknar dig...

JAG ÄLSKAR DIG FÖRALLTID OLYMPIQUE ♥
Glömmer dig
aldrig vännen

Vila i frid älsklingen, när vi träffas igen så skiljs vi aldrig mer igen.



♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Lena

Finaste Ollebull. Saknar också honom!!!

2009-04-23 @ 19:49:18
URL: http://livetpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0