Torsdag :D

Påsklov är det, men lugnt vill jag inte säga att vi har tagit de:)
Började med morgon i stallet med alla hästarna.
Sen den nya hästen som Sara har är så busig & rastlös så den rymmer hella tiden, så idag har vi fixat hagar & släppt ihop alla hästarna tillsammans, Pepsi var riktigt nära att få ett par ordentliga sparkar men så är det ju när hon ska springa runt benen på en så stor häst som Missi:) Gick superbra annars, hoppas att det håller i sig..
Jag vill faktiskt även ha beröm för att jag fick fram vagnen ur snön oxå igår, så nu är snart jag & Mulle ute igen måste bara fixa ena däcket innan. Jag var i stallet i över 5 timmar igår & bara
 myste på i min takt, när dom andra här hemma påskpyntade så fint..
Vi hämtade ett riktigt stoor lass med spån på flaket på pappas pick-up, och minst sagt så HÖLL gammelbilen, eller förlåt Pärlan såklart:) E ju den bilen som är min ögonsten. Synd bara att den håller på att dö. 

Nu på kvällen har jag övningskört, minst sagt ett äventyr varje gång de med:P 
Men vi lever ju, trots att det faktiskt kom fram ett par rådjur på vägen..
Då blev jag faktiskt "lite" rädd att jag skulle döda dom!
 

Kolla vilken snygging jag hitta på Google:)

Nä nu blir det dusch & film, och GODIS :):)

Glad Påsk på er :D


Värsta coola bikers kycklingen =)

 

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Ojdå förlåt älsklingen. Du va jääätte-duktig som fick fram vagnen haha..

2009-04-09 @ 21:09:51
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Linda F

Glad påsk

2009-04-10 @ 11:52:59
URL: http://lindafernstrom.blogg.se/
Postat av: Verra

Glad påsk på er med :)

2009-04-11 @ 23:20:37
URL: http://verra.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0