Tisdag :D


Idag har jag varit i skolan, värdelös dag!
Hade ont i magen halva dagen efter att jag hade ätit frukost som vanligt. Så trist!
Men eftersom ekonomin är som den är så har vi inte råd att byta mjölk till mig, så mamma är snäll & ska stå för mjölken till mig tills jag fått ett xtrajobb! Hoppas så jäkla mycket på att jag får svar från något av alla 4 jag sökt tjänster på.. Annars så får jag söka & leta vidare ännu mer!

Efter skolan åkte jag hem & skyndade mig att gömma en hemlis till Älskligen;D
Jag är faktiskt rätt stolt över att jag kunde hålla mig ända tills kvällen med den:)
Hon skulle egentligen inte få den idag men det pratar vi inte mer om :P
Jag & överraskningar:) Hoppas det blir bra bara!


Vid 2 så åkte vi till stallet & fixade allt där, vi började även på att mocka i hagen..
Fyyy fan vilket dyngjobb, äckligt att dom äter & står i all den skiten som tinar fram nu efter en hel vinter i en liten mini hage. För den är ju allt annat än stor med så många avdelningar som det  har blivit!
Haha o den nya lilla shettisen är skitsöt & lika störig som den är söt oxå:)

Sen när vi kom hem så blev det middag, sen en dusch & sen var det avslutning för Mio på
Ju-Jitzun dom var riktigt duktiga den här gången;) 
Dom andra gångerna har dom varit så flamsiga & okoncentrerade, men idag  var dom riktigt duktiga allihopa!
KulKul..!

Imorgon ska jag in på verkstan i skolan o jobba lite.
Och äta Påsklunch;) Det blir nog gott de..
 

AnnSofie är på jobbet sen lite mer än en timme tillbaka, så jag har lite långtråkigt nu...
Ska strax gå o lägga mig alldeles ensam!


Ville bara berätta oxå att jag älskar min AnnSofie mest av allt ♥
Föralltid Du & Jag :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0