Stallet, bilder och en försvunnen hund:)

Nu har jag varit i stallet, gud vilket mysigt väder jag fick efter regnvädret:) Riktigt skönt..
Började med att jag & Oscar cyklade till stallet, gick super som vanligt..
Träffade Sara en stund för hon stod med Gulan på stallgången, så det blev lite sällskap en stund..
Mockade och gjorde höpåsar i solen:)
Jag hade satt fast Oscar inne i stallet medans jag inte hade koll på honom, men när jag kom in i stallet så
såg jag inte honom?? Vart var Oscar, man går inte spec långt när man sitter fast i ett koppel utanför en hästbox.
Kolla knäppisen;D

Sen så tog jag in Ramona & borstade och skrittade en runda;)

Fast hon var lika pigg när vi var tillbax och skulle ut till hagen igen..


Sen så blev det Prinsens tur att bli ompysslad & tömköras:)

Sen ut till hagen igen:) Då e man ju sötare än allt annat..


Sen blev det tröttast.se oxå, borstade bara lite:) Såg inte ut till att orka mera idag..


Hittade även sötaste Sibell som var myssjuk idag:)


Och den omtalade rymlingen som Sara har tagit hem, Pepsi:)
Fick jag på bild idag.. Hon är skitsöt!

Hon är nästan en minishettis :)

Visst e hon fin :)?
Sen så fodrade jag lunchen åt alla hästarna, och sen så cyklade jag & Oscar till ica och handlade!

Mulle & Ramona:)

Gulan äter lunch:)

Shettis:)

Många nya bilder blev det idag:) Mysigt med hästar och snart så är det sommar.
Om en liten stund så kommer Älsklingen hem & då kommer Lova oxå hit..
Kännns som det var längesen hon var här, förra veckan gick jätte långsamt.

Vi hörs:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0