Söndag :)

Idag har jag & Lova haft soovmorgon riktigt  iallafall:)
Jag vaknade nio och trodde verkligen inte att klocan var så mycket, kommer ihåg att Älsklingen kom och sa Hej Då nångång vid halv 7 när hon skulle åka och jobba.

men jag trodde ju inte att jag skulle sova så länge efter de.
Lova var inte vaken, men Mio satt i sängen & myste med alla katterna, och strax efter 9 vaknade Loppan oxå.
Efter frukost gick vi till stallet tillsammans allihopa och Elis mitt kusinbarn och Oskar fick hänga på oxå.
Vi var i stallet ungefär 30 minuter och gick sedan hem igen, vi har gått samanlagt 1/2 mil:) Bra gjort av barnen.

Men nu börjar jag sakna min älskade kärlek ;)


Nu är båda barnen duschade & nu ska vi gå och fika.
Dom har redan bestämt vad vi ska äta till middag, våfflor!
Så det blir en enkel middag sen när AnnSofie kommer hem.
Vi hämtade grejerna på säcken med så hon slipper köra & hämta de när hon kommer hem:)

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0