Skojsig dag:)

Igårkväll så gick jag o la mig 23 och då hade AnnSofie ännu inte kommit hem från jobbet, blev lite sent.
Somnade med telefonen i handen, berättade AnnSofie i morse..
 Jag som skulle hålla mig vaken tills hon kom hem, men det gick visst inte så bra haha:) 

Vi åkte till hästarna efter frukost:)
Jag körde dit. 
När vi var i stallet fixade vi ordning allt till hästarna, sen red AnnSofie på Missi & jag tömkörde Mulle.
Han kan verkligen allt, han går i form för minsta lilla, han går öppna, sluta, sidorörelser, skänkelvikningar, bakdelsvändningar & framdelsvändningar..
Jaa, allt man ber honom att göra:) Finaste shettisen som finns e Mulle.
På hemvägen så travade Missi & AnnSofie, då började Mulle dra så mkt i tömmarna så då hoppa jag upp o skritta.
Hahaa trodde AnnSofie skulle skratta ihjäl sig när hon såg oss komma lyckliga där på vägen:)
 Jag nådde faktiskt inte ner till backen iallafall!
Han bryr sig inte om man rider på honom, han trampar på bara & går i fin form ändå..
Lika glad är han för de..

Efter att stallet var klart & Mio hade kommit iväg till kompis så övningskörde vi 1 timme nästan:)
Trodde att jag skulle döda någon ett tag.. Annars gick det ju bra, eller hur Älskling:)??
Spec i den där backen när jag fick börja om 500 gånger;D

Imorgon åker Hanna till Spanien så då har vi hennes häst hela veckan med ridning o så:)
Kul & rida lite på Ramona, henne går det att tömköra med oxå;) 

Nu ska jag titta lite på tv, såg att det skulle vara en film kl.21.00 :)
Tråkigt att titta sjäv bara.. Men förhoppningsvis kommer ju AnnSofie hem strax efter 22.  

En bra låt för ikväll oxå va:)



Kommentarer
Postat av: ELISE

svar: hähä, ja hon tyckte de va superkul xD

2009-04-12 @ 20:49:52
URL: http://enblondelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0