Onsdag:)

Oj vad dagarna går snabbt..
Hade morgonen i stallet, fixade allt där med Lova & Älsklingen..
Blev ingen ridning för Lova frös, var meningen att hon skulle rida Mulle med den nya sadeln.

Sen vid 12 åkte AnnSofie på anställningsintervju, och det verkade jättepositivt..
Jättekul om det hade blivit en anställning här i Gnarp ju:)

Sen vid 2 kom Signe till oss och lekte med Lova:)
Jag hade städat innan Signe kom iaf, titta:D
Innan tjejerna började leka..


Och kolla va kul dom haft;)


Vi åt bacon med pasta idag, skönt att slippa gröten en dag:)
Jag vill ha extrajobb....

Nu är min modell på repetion inför visningen på vårmässan i Sundsvall, ni ska väl dit & kika sen:)??
Jag har snyggaste modellen i världen iallafall så ni vet:D
Älskar dig MEST ♥


Nu ikväll cyklade vi runt Gnarp jag och barnen:) Mysigt..

Men nu ska jag titta på Rent Hus:D Dom tanterna e roliga..


GoNatt med er :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0