Härlig LångFredag:)

Började morgonen med att ligga kvar i sängen länge, såå skönt!
Sedan vid halv 10 så klev vi upp och åt frukost, AnnSofie planterade sina blommor medans Mio pratade i telefon med sin Pappa. Efter de drog vi till stallet, riktigt toppenväder idag för ridning & mys i stallet.
Jag red Missi & AnnSofie red Mulle och tog med Pepsi på släp..
Gick superbra idag!
Många bilder från idag fast att jag glömde kameran hemma, tur man har mobiltelefon:)

MissiBus :)

Haha här har vi 3 stycken pajasar;)

Haha sötisar;)

Klockan 2 åkte AnnSofie till jobbet.
Då blev det bara jag & Mio kvar här hemma, så då drog vi ut på cykelrunda.
Började med att åka hem till Mamma för att pumpa däcken så då fick vi med oss min minsta bror Tex ut på våran cykeltur i  solen, Oskar är såklart oxå med:)

Emilio:)


Tex :)
Vi cyklade till lekparken i Röde, där Tex & Mio gungade en stund..


Jag roade mig med att knäppa kort på den jättetrötta prinsen:)







Finaste hunden som finns:)
 Jag & Oscar har lika dålig kondis båda två nu efter vintern.
 Men nu ska vi igång tyckte jag då, men
tydligen inte Oscar! 
För han orkade inte springa mer, så kolla vad jag fick göra åt det då:P

Tjja, han går ju med på allt iallafall:)

Man kan se väldigt COOL ut när man får snålskjuts, eller hur Oscar:) ??

Världens snällaste hund!
Tycker så mycket om dig.

Nu har Mio fått mat, och jag ska äta gröt för 5 dagen den här veckan till middag, våran ekonomi e så bra:)
Jag vill ha ett jobb:( NUU...

Jag & Mio ska kolla på Talang 2009 ikväll, och klockan 10 kommer Älsklingen hem.
Saknar dig..

Nu vill jag ha sommar:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0